|
Poniżej przedstawiamy Regulamin Wydarzenia: " II Wirtualny Bieg Sapiącej Koszulki"
Akceptuję poniższy Regulamin.
Regulamin
„II Wirtualny Bieg Sapiącej Koszulki”
I Cel
1. Promocja aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia, także w towarzystwie psa.
2. Wsparcie prozwierzęcych organizacji pozarządowych.
3. Wyłonienie najaktywniejszego zawodnika i najaktywniejszej drużyny.
4. Integracja społeczności wokół wspólnego celu-pomocy bezdomnym zwierzętom.
II Organizator
1. Drużyna dogtrekkingowa „Górskie Sapacze”.
III Uczestnictwo
1. Warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu jest zgłoszenie za pośrednictwem poprawnie wypełnionego formularza Ankieta+, zamieszczonego na stronie Wydarzenia w serwisie Facebook pod adresem: https://fb.me/e/4dbtZQIrP
2. Udział w Wydarzeniu jest nieodpłatny.
IV Terminy i miejsce
1. Termin zgłoszeń trwa od 1 stycznia do 31 stycznia 2025 r.
2. Wydarzenie odbywa się w okresie od 1 lutego do 15 lutego 2025 r.
3. Przekazywanie udokumentowanych aktywności przez uczestników lub drużyny do Koordynatora Regionalnego, odbywa się od 16 lutego do 17 lutego 2025 r.
4. Ogłoszenie zwycięzców i podsumowanie Wydarzenia odbywa się w terminie 18 lutego 2025 r.
5. Każdy uczestnik realizuje swoją aktywność w dowolnym miejscu.
V Zasady udziału w Wydarzeniu
1. Uczestnikiem wydarzenia może zostać każda osoba, która :
a. Zgłosi swoje uczestnictwo w wydarzeniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego poprzez Ankietę +
b. Zaakceptuje niniejszy Regulamin oraz zgody formalne
2. W terminie Wydarzenia uczestnik lub drużyna wykonuje i rejestruje jak największą ilość aktywności w postaci biegu, marszu lub spaceru. Nie ma limitu liczby ani długości pojedynczej aktywności.
3. Każda aktywność powinna zostać kolejno:
a) zarejestrowana w urządzeniu z funkcją GPS (telefon komórkowy, zegarek sportowy, licznik) w sposób umożliwiający przedstawienie i zweryfikowanie pokonanego dystansu,
b) zapisana w aplikacji rejestrującej aktywności fizyczne (Strava, Garmin Connect, Running App, FITAPP, Adidas Running by Runtastic, itp),
c) udostępniona do wglądu Koordynatorowi Regionalnemu drogą elektroniczną (Whatsapp, e-mail) w postaci odnośnika do aktywności lub zdjęcia (print screen), potwierdzającego przebyty dystans w danej aktywności.
4. Ponadto, uczestnik zobowiązany jest do wykonania zdjęcia potwierdzającego aktywność z psem lub bez psa i przesłania go Koordynatorowi drogą elektroniczną (Whatsapp, e-mail, mms).
5. Dopuszcza się do wykonanie aktywności bez udziału psa.
6. Udział jest otwarty zarówno dla indywidualnych uczestników, jak i drużyn.
VI Drużyny
Drużynę stanowi zespół składający się minimum z 2 osób i maksymalnie z 10 osób.
1. Każda zgłoszona drużyna powinna mieć nazwę oraz wyznaczonego Lidera odpowiedzialnego za kontakt z Organizatorem.
2. Wyniki drużyny oblicza się jako sumę kilometrów pokonanych w wyznaczonym terminie 1-15 luty 2025 przez poszczególnych członków.
3. Aktywności poszczególnych uczestników drużyn nie biorą udziału w rywalizacji indywidualnej.
VII Zasady rywalizacji
1. Każdy uczestnik indywidualny i drużyna gromadzą kilometry, które przeliczane są na dobrowolne wpłaty na rzecz bezdomnych zwierząt:
c. 1km=1zł na rzecz bezdomnych zwierząt (przykładowo 15 km pokonanych w wyznaczonym okresie to 15 zł wpłacone do wirtualnej Skarbonki wyznaczonego Schroniska dla bezdomnych zwierząt)
2. Weryfikacja przebytych kilometrów:
a. Każdy uczestnik wysyła dowód swojej aktywności (zrzut ekranu z dowolnej aplikacji, zdjęcie z zegarka itp.) na jeden z kanałów komunikacji organizatora: sms, MMS, e-mail, Messenger lub WhatsApp
b. Drużyny wysyłają swoje wyniki (zrzuty) zbiorczo poprzez swojego Llidera.
3. Wygrywa uczestnik indywidualny i drużyna, które przez pokonają najwięcej kilometrów w okresie Wydarzenia oraz dokonają wpłat na rzecz schroniska.
VIII Zwycięscy i nagrody
1. Nagrody przewidziane są dla:
a. uczestnika indywidualnego z największą liczbą pokonanych kilometrów
b. drużyny z największą sumą pokonanych kilometrów
2. Zwycięzcy zostaną nagrodzeni:
a. Pucharem, medalem, oraz dyplomem
3. Nagrody zostaną przekazane przez Organizatora lub Koordynatora Regionalnego osobiście, a w przypadku, gdy nie jest to możliwe – drogą pocztową na koszt Organizatora.
IX Postanowienia dodatkowe
1. Organizator oferuje nabycie pamiątkowej przypinki o tematyce Wydarzenia. Zamówieniami oraz dystrybucją przypinek zajmuje się Koordynator Regionalny. Koszt wyprodukowania przypinki (5 złotych) oraz przesyłki, w przypadku braku możliwości przekazania pamiątki osobiście, pokrywa uczestnik.
2. Organizator zachęca do wykonywania i dokumentowania aktywności posiadając przynajmniej jeden element ubioru w kolorze pomarańczowym, jako znak rozpoznawczy – oficjalny kolor Wydarzenia.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany powyższych punktów regulaminu oraz rozstrzygania spraw spornych.
4. Uczestnik, wysyłając dane osobowe, wyraża zgodę na ich przetwarzanie zgodnie z RODO w celu realizacji Wydarzenia.
X Koordynatorzy
1. Województwo Dolnośląskie:
a. Wałbrzych – Beata, tel. 695 394 949
XI Organizacje pozarządowe
1. Województwo Dolnośląskie:
a. Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Wałbrzychu, ul. W. Łokietka 7, 58-303 Wałbrzych.
Odpowiedz: TAK/NIE